»Mi vemo, da z ukinitvijo oz. stečajem Adrie Airways nimamo več takšne povezljivosti s Skopjem, kljub temu da je bila to ena od bolj pogostih povezav. Sporočil sem, da bosta ministrstvi za gospodarstvo in infrastrukturo naslednje leto subvencionirali letalske povezave po Evropi in tudi po regiji. Tudi Skopje bo prišlo na vrsto, kar je zelo pomembno za naše gospodarstvo in turizem.«
»Država, če hoče imeti letalskega prevoznika., če hoče biti povezana s svetom, če hoče z letalskim prometom generiratri tudi druge zadeve, turizem, gospodarstvo, potem je interes države, da subvencionira svojega letalskega prevoznika in da ustvarja povezave s svetom, ki so ekonomsko in tudi drugače koristne za državo.«
»Eno je interventni zakon, s katerim bi omogočili subvencioniranje potnikov, ne letalskih družb. Subvencije bi šle za destinacije, ki jih bomo z ministrstvom za gospodarstvo določili kot ključne.«
»V tem trenutku me skrbi za konkurenčnost slovenskega gospodarstva, ki se bo v vsaj letu dni, ki je pred nami, zagotovo spoprijemalo s številnimi izzivi. Vendar pa verjamem, da Slovenija je in ostaja aviodestinacija in bo moč povpraševanja po letalskih povezavah naredila svoje.«
»Prevoznike bi subvencionirali z desetimi evri na potnika.«
»To je še ena napaka in dobesedno metanje denarja skozi okno. Namesto, da bi podprli ustanovitev novega letalskega prevoznika, ki bi po moji oceni stal med 10 in 15 milijoni evrov, kar je v primerjavi s porabljenimi sredstvi za različne namene, majhna vsota.«
»Ali smo vprašali gospodarstvo, turistična podjetja, kaj želijo.«
»Investicije v infrastrukturo javnih prevoznih sredstev so bistvene, hkrati pa je izjemno pomembno, da se vzporedno prenehajo subvencionirati letalski prevozniki in letališča.«
»Program subvencioniranja letalskih prevoznikov je trileten in ostaja.«
»V turističnem gospodarstvu spet z veliko zaskrbljenostjo spremljamo izjemno slabe podatke o velikem obsegu okužb s koronavirusom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju